wtorek, 14 maja 2019

XXXV Krajowe Seminarium Malakologiczne - zaraz się zacznie!

Prawie pięćset kilometrów dzieli mnie właśnie od miejsca, w którym chciałbym przez najbliższe trzy dni przebywać... I nic to te pięćset kilometrów, bo nad ranem mógłbym już tam być. Nie będzie mnie tam jednak i cóż powiedzieć? Szkoda... Może się uda w przyszłym roku.
Właśnie rozpoczyna się XXXV Krajowe Seminarium Malakologiczne. Dzieje się to w Szczecinie, gdzie właśnie zjeżdżają się malakolodzy z całej (mam nadzieję) Polski, meldują się w hotelach, hostelach i schroniskach, żeby rano o ósmej stawić się w Centrum Dydaktyczno-Badawczym Wydziału Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego. Nie mam żadnych przecieków na temat frekwencji, nie znam nawet zarysu tematów, które zostaną poruszone. Zżera mnie ciekawość.

Życzę wszystkim malakologom ciekawych wystąpień, burzliwych dyskusji, inspirujących rozmów, ciepłej atmosfery i nowych tematów. Liczę na jakieś wieści z Zachodniego Pomorza. Mam nadzieję, że do zobaczenia na kolejnym Seminarium, nie wiem gdzie, nie wiem kiedy, ale w dobrym gronie zakręconych badaczy i miłośników...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz