poniedziałek, 14 marca 2011

Byłem szybszy!

Zostałem zaskoczony. Bardzo pozytywnie zaskoczony. Wczoraj zostałem zaskoczony i do dziś mi to zaskoczenie towarzyszy. I chociaż zostałem zaskoczony, to i tak byłem szybszy. Okazało się bowiem, że podczas oględzin malakologicznego poletka, w czasie codziennego obchodu, trafiwszy na foilamalacologica.com zauważyłem, że podwieszono już pierwszy zeszyt 19 tomu Folii. Ależ byłem zaskoczony, wszak nie dawniej jak parę tygodni temu rozpisywałem się o poprzednim roczniku. A tu proszę - jest nowy. A dlaczego byłem szybszy - bo informację na skrzynkę pocztową (oj, dawno już ich nie było, oj dawno...) otrzymałem ok. godz. 15:40, a ja już około 12 zdążyłem zapisać podwieszone pliki.
Na skrupulatną lekturę nie miałem jeszcze czasu, ale zwrócił moją uwagę tekst otwierający, dotyczący rodzaju Hauffenia - dotąd nie notowanego z Polski. Tekst dotyczy weryfikacji systematycznej, niewiele z niego dotąd zrozumiałem, ale się nie poddaję. Ponadto jest tekst o nowym stanowisku inwazyjnej Sinanodonta woodiana, o biologii Zonitoides nitidus, o malakofaunie jezior mazurskich i inne.
Oby udało się Redaktorom (i Webmastrowi) dotrzymać tempa i systematycznie wprowadzać nowości. Kibicuję im i nie rezygnuję z wyścigu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz