wtorek, 8 lutego 2011

Straszne niedopatrzenie

Przeszukując ocean internetowych witryn, niejednokrotnie trafiałem w odległe strony świata i sprowadzałem stamtąd teksty poświęcone mięczakom. Jakim więc zaskoczeniem była informacja od zaprzyjaźnionej Pani Doktor, że w wersji on-line dostępny jest Juornal of Molluscan Studies. Wydawało mi się, że kilkakrotnie bywałem na ich stronie i nie znalazłem archiwum. No właśnie. Wydawało mi się! Kiedy wszedłem na stronę JMS od razu zauważyłem, że ostatni (bieżący) numer jest do pobrania. Chwila poszukiwań i dotarłem do kompletnego archiwum obejmującego wszystkie numery od 1893 roku!
Czeka mnie teraz ogromna praca polegająca na kwerendzie informacji, które mogłyby rzucić trochę nowego światła na moje obserwacje. Zostaje tylko jeszcze jedna mała przeszkoda - językowa - ale poddać się nie zamierzam.
Kto chce, niech sprawdza, ja serdecznie polecam: http://mollus.oxfordjournals.org/content/by/year
Palce lizać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz